8.kolo soutěže ZDE!

- - - - - - - - - - -

• Idea | exercises

27. april 2014 at 18:18 | Márč |  » ideas
Každá z nás, žen, chce mít krásnou postavu. Stehna, bříško - myslím, že tyto dvě základní věci jsou pro nás nejdůležitější (aspoň, co se týče mě a mých známých). Už přes 30 dní cvičím pravidelně každý den, až na sobotu, kdy mám odpočinek.
Myslím, že se menší změna objevila a proto vám sem mohu dát menší seznam cviků, které si denodenně ráda zacvičím.

Kolik z vás zná Eleonořiny cviky? Možná pár z vás se najde. Jsou to převážně cviky na vypracování stehen. Z tohoto cvičení jsem 3 cviky nechala a zbytek nahradila cviky na bříško. Klidně můžete ponechat celé cvičení a jen přidat pár navíc v oblasti pupíku. Je to jen na vás!

- cvičení v celém článku -


1. 10-minutové cvičení: Celé "fitness" začneme zlehla. Můžete si jít ven zaběhat nebo, jako já, využít libovolný "stroj" převážně určený na nohy, například šlapadlo. 10 minut budete tak zvaně "makat".
Já za těchto pár minut stihnu přes tisíc šlapů, takže si myslím, že to zvládne každá z vás. :)

- - - - - - - - - - -

2. 20x dřepy: Tento lehký cvik znají všichni, proto nemusím vysvětlovat postup a rovnou přejdu na třetí cvik.
3. 30x výpady: Není myšleno dohromady, ale opravdu poctivě na každou nohu 30x! Lze zaměnit s bodem číslo 2.!
Já osobně dávám právě opačnému pořadí přednost. Výpady mě moc nebaví a proto si jich udělám radši 20 a dřepů 30, ale záleží na vás.

- - - - - - - - - - -

4. 40x libovolný cvik: U tohoto bodu můžete využít svou fantazii a vymyslet si svůj vlastní cvik. Já osobně navrhuji lehký a rychlý proces (ovšem nevím, jak se To jmenuje, takže vám to stručně popíši!).
Lehnete si na zem, ruce podél těla a jediné, co uděláte bude zvedání zadečku (40x). Nesmíte se jím dotknout země! Toď vše.
5. 50x leh-sed: Tento cvik, každý z nás zná a proto nemusím vysvětlovat žádný postup. Můžete ho dělat libovolným způsobem, například otáčet celý trup na jednu stranu a poté na druhou, tím si trochu "pohnete" i se zády.

- - - - - - - - - - -

6. 60x "střední" leh-sed: Stejné jako u předchozí úlohy, však s tím rozdílem, že se nezvedáte úplně nahoru, ale do půlky. Tím procvičíte jiné břišní svaly.

♦ • ♦ • ♦

To je snad vše. Omlouvám se za neustále opakování slova ,,cvik," ale žádné jiné slovo mě opravdu nenapadalo. :D
Pokud si řeknete, že zkusíte toto 30-minutové cvičení, dejte vědet zda vám pomohlo! Budu velice ráda za vaše zkušenosti a názory. :)
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Monii. Monii. | Web | 27. april 2014 at 19:41 | React

Skvělé cviky :)

2 L1metka L1metka | Web | 27. april 2014 at 22:52 | React

ještě doporučuju si jít před tímto cvičením zaběhat, projet na kole nebo rotopedu, to už je jedno :) tělo spaluje tuky nejvíc když je pod tlakem, takže když se trochu takhle zahřejete, tak to půjde snáz ;) ale ty cviky zkusím, např. výpady mi už doporučilo víc lidí :)

3 R | velvethorse.blog.cz R | velvethorse.blog.cz | Web | 28. april 2014 at 14:31 | React

ooo tak toto asi skúsim :D :D :D musím sa už donútiť cvičiť -_-

4 Lucka Lucka | Web | 28. april 2014 at 17:21 | React

Ahooj omlouvám se, že to píšu sem, ale s Lenkou jsme tě nominovaly na jeden tag více info zde http://your-fashion20.blog.cz/1404/nominace  budeme rády když odpovíš :-)

5 Sopphie | abenson-hq.blog.cz Sopphie | abenson-hq.blog.cz | Web | 28. april 2014 at 19:59 | React

Určitě vyzkouším :)

6 Sabs Sabs | Web | 28. april 2014 at 21:04 | React

Tyto cviky jsou skvělé,nemůžu vynachválit.:) ještě dělám takové "malé" sedy-lehy,které jsou taky výborné a procvičí se ty "horní" břišáky.:D :)

7 K. K. | 16. may 2014 at 20:09 | React

Ahoj moc doporučuju kanál na YT tone it up ,blogilates a XHIT daily mají skvělá cvičení

8 /V /V | Web | 25. may 2014 at 11:07 | React

Toto určite vyskúšam, hlavne teraz keď ide leto :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement